2013. november 5., kedd

Sziasztok!

Ha jól emlékszem, eddig nem zaklattam a kedves Olvasóimat ilyesmivel, ezért remélem, most nem bánjátok majd, hogy kivételesen mégis megteszem.
A történet most jutott el egy nagyobb fordulóponthoz, ezért sokat segítene, ha legalább pár szóban megosztanátok velem a véleményeteket. Mit gondoltok a történetről, mi a véleményetek Lizről? Mi az, ami jó, és mi az, amin javítani kéne? Ha esetleg kérdések merülnének fel Bennetek, arra is szívesen válaszolnék. :)

A történet menete persze legalább nagyvonalakban megvan a fejemben, tudom, hogy merrefelé haladok, de sokat segítene a fejezetek finomításában, formálásában, ha megismerhetném a véleményeteket.
Természetesen nem fogom megjegyzés-mennyiségtől függővé tenni a folytatás időpontját, az eddigiekhez hasonlóan az most is elsősorban szabadidő, másodsorban ihlet kérdése (ha nem úszom el nagyon más feladataimmal, akkor valamikor a hétvégén szeretném hozni az új fejezetet). :)

Előre is köszönöm a segítségeteket, remélem, hogy a történet folytatásával viszonozni tudom majd!:)

Sok puszi!

Orsi

4 megjegyzés:

  1. Szia Orsi :)
    Még az első részeknél írtam egyszer véleményt, de attól, hogy nem hagytam nyomot, minden fejezetet elolvastam és változatlanul tetszik, amit itt olvashatok :) Szerintem teljesen jogos, hogy kikéred a véleményünket, hiszen azért teszed közzé a történetedet blog formájában, mert másoknak is írod, nem csak magadnak, és mivel te adsz nekünk valamit, cserébe vársz valamilyen visszajelzést. Sajnos nem tudok mindenhol kommentet hagyni, de itt most igyekszek bepótolni az elmúlt részekhez fűzött véleményemet :)
    Kezdeném Lizzel, aki számomra egy nagyon szimpatikus lány. Mindig emlékeztetsz rá, mennyire fiatal és ezért még akarva akaratlanul is úgy tudok rá tekinteni, ahogy Seb is bizonyos helyzetekben. Aranyos, helyes lány és tetszik az elköteleződése a munkája iránt. De néha azt érzem, nem igazán derül ki, mit gondol vagy mit érez belülről, hiába emlékeztetsz erre néhány jelzővel vagy igével, ami nekem kicsit üressé teszi a karakterét. Van még egy apróság, ami zavar, méghozzá a Fernando-val való kicsit jogtalan rivalizálása. Számomra nem derül ki ugyanis, hogy Liz miért nem szimpatizál Fernandóval. Nem a spanyolt akarom védeni, hiszen én távolról sem vagyok a rajongója (sőt, az én történetemben is negatívnak mondható szerepet játszik a főhősnőm szemszögéből nézve), csak az az érzésem, mintha rá akarnád erőltetni Lizre az unszimpátiát Alonso felé. Azt hiszem Fernandónak volt egy-egy olyan mondata még az elején, amikor kifejtette a véleményét arról, hogy szerinte Liznek itt nincs helye ilyen fiatalon...emiatt vált hirtelen a legnagyobb a lány legnagyobb riválisává? Persze megértem ha a pályán bizonyítani akarna neki, hogy igenis okkal van a mezőnyben, de mivel Fernando a bulikon is inkább a háttérben maradt és csak említés szintjén volt jelen, igazságtalannak gondolom, hogy Liz mindig emlékeztet minket arra, hogy mennyire nem szívleli a spanyolt. Lehet, hogy ez csak nekem fura, de gondoltam leírom :)
    Seb karaktere tetszik, aranyos, ahogy segíti és óvja Lizt, bár a közeledése most már talán más irányba halad. Elhiszem, hogy összezavarodott az előző részben, talán a túlzott öröme ösztönözte egy csókra, vagy csak elkapta a hév...mindenesetre örültem a szemszögének :)
    Én egy kicsit hiányolom a párbeszédeket. A leírást talán jobban szereted és jól is csinálod, de sokszor a párbeszédek többet mondanak és kifejezőbbek is, mintha egy mondatban elintéznéd azt, amit közvetíteni szeretnél felénk.
    Remélem tudtam segíteni, mindent jó szándékkal írtam :) Jó kis történetet alkottál eddig, sok sikert a továbbiakban :)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Először is: nagyon szépen köszönöm, hogy írtál! Nagyon nagy segítség, hogy megismerhetem, milyen olvasói oldalról a történet, mert én "ismerem" a szereplőimet, mit miért csinálnak, tudom, hogy merre halad a történet, így viszont nehéz olyan szemmel néznem az egyes részeket, hogy mennyire követhető egy kívülállónak. :)
      Köszönöm szépen, hogy szakítottál időt arra, hogy részletezd a kritikát, nem csak röviden leírtad, hogy mi jó, mi a rossz, így a következő részeknél talán tudok egy kicsit összpontosítani ezekre a "gyengébb" részekre - persze nem ígérem, hogy azonnal mindent tökéletesíteni tudok, de mivel gyakorlatilag a kritika egészével egyetértek, törekedni fogok a fejlődésre. :)

      Szóval köszi szépen még egyszer, bízom benne, hogy a továbbiakban is tetszeni fog a történet, és legalább fele olyan izgatottan várod az újabb részeket, mint én Nina kalandjainak folytatását! ;)

      Puszi!

      Orsi

      Törlés
  2. Szia:)
    Én nekem tetszik minden a történetben. Ügyesen, érdekesen alakítgatod a szálakat. Meg amúgy se vagyok olyan, hogy kritizáljak meg javasolgassak. Én amondó vagyok, hogy az író döntse el, hogy írja a sorokat és, hogy milyennek képzeli el a szereplőket. Nekem ez a véleményem :)
    Nagyon várom a folytatást!
    Puszii és szép hétvégét! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Köszönöm szépen, hogy írtál, nagyon jól esik :) Azért ha a jövőben nem tetszik valami, nyugodtan jelezd - egyrészt nem vagyok sértődős, másrészt a hibákból lehet a legtöbbet tanulni :)

      Puszi!

      Orsi

      Törlés